… és végre megérkezett:

Lean szolgáltatásfejlesztés

hiánypótló mű szolgáltatási folyamatokat fejlesztők számára

R

A legfontosabb módszerek szolgáltatók számára

R

Nem a lean termelés módszereinek másolása

R

Gyakorlatias megközelítés, valós példákkal

R

31 fejezet több, mint 480 oldalban

… és végre megérkezett:

Lean szolgáltatás-fejlesztés

hiánypótló mű szolgáltatási folyamatokat fejlesztők számára

R

A legfontosabb módszerek szolgáltatók számára

R

Nem a lean termelés módszereinek másolása

R

Gyakorlatias megközelítés, valós példákkal

R

31 fejezet több, mint 480 oldalban

Miről szól a Lean szolgáltatásfejlesztés?

A Lean szolgáltatásfejlesztés a szolgáltatások fejlesztésének új szintjét tárja elénk. Sokan a termelésben használt módszereket próbálják a szolgáltatásra ráerőltetni. Így is el lehet érni eredményeket, de ennél sokkal jobbat tudunk. Mi ezeket a jobb, kifejezetten szolgáltatásokra specializált módszereket vettük górcső alá.

Akár egészségügyről, akár banki szolgáltatásokról, akár csak egy sarki kisboltról beszélünk. Mind szolgáltatások, ahol az ügyfél igényeinek kielégítéséért dolgozunk. Ez a könyv elhozza neked azokat a módszereket, amikkel:

Te magad,
a gyakorlatban,  nulláról indulva

... meg tudod vizsgálni a saját folyamataidat!

... mutatószámokat tudsz a folyamataidhoz rendelni!

... fel fogod tudod mérni az ügyfeleid igényét!

... a megfelelő fejlesztéseket tudod kiválasztani!

... magabiztosan tudod megvalósítani a megfelelő projektmenedzsmenttel ezeket a fejlesztéseket!

Tehát a Lean szolgáltatásfejlesztés elhozza neked annak a lehetőségét, hogy hatékonyabban és eredményesebben működtesd a szolgáltatásaidat! Képbe tudj kerülni a folyamataiddal, az ügyfeleid élményével, igényeivel és azokkal a pontokkal, ahol fejlesztési potenciál van a szolgáltatásaidban!

Ez a könyv a szolgáltatásaid megtervezésétől, annak elemzésén át a fejlesztésekig átfogóan segít menedzselni a folyamataidat.

Nem a termelésből ismert módszereket másoljuk! Teljes mértékben szolgáltatói szemszögből kialakított módszereket mutatunk be, a példák is mind különböző szolgáltatásokból valók. Ezeket egészítjük ki a termelésben is használt módszerek szolgáltatás-specifikus változatával, ami néhány esetben radikális különbséget rejt magában.

A módszerek egyszerűen, alaposan, a kisebb tapasztalattal rendelkezők számára is érthetően vannak bemutatva. Bárki ki tudja őket próbálni a saját munkakörnyezetében!
A Lean szolgáltatásfejlesztés című könyvvel olyan lehetőséghez juthatunk szolgáltatóként, amelynek segítségével sokkal költséghatékonyabban, sokkal jobb minőségben szolgálhatjuk ki ügyfeleinket. Olyan szolgáltatásokat alakíthatunk ki, amelyeket öröm működtetni és öröm igénybe venni. Ezekkel a módszerekkel a hazai szolgáltatások fejlődéséhez is hozzájárulunk.

Olvasás után azonnal használható tudás

i

Gyakorlati leírások az alkalmazás megkönnyítésére

Megértést segítő ábrák, diagramok és táblázatok

Hatékony és gyors lehetőség széleskörű tudást megszerzésére

Tartalomjegyzék

I.
A lean szemlélet alapjai

Mi a lean
A lean története
Érték és veszteség
További alapfogalmak
A lean alapelvei és célja
A folyamatos fejlesztés
A problémamegoldás
Az A3-módszer
A Toyota-módszer

II.
A szolgáltatásmenedzsment alapjai

Bevezetés a szolgáltatásmenedzsmentbe

A Service-Dominant Logic és
a Goods-Dominant Logic

Szolgáltatásmenedzsment-keretrendszer felépítése és egyes elemei

III.
Lean eszközök, módszerek I.

A lean eszközökről általában
A folyamatos fejlesztés eszközei
Vizuális irányítás
A folyamatábrázolás alapjai
Értékfolyamat-térképezés (VSM)
Lean startup
Hasznos vásznak

IV.
Szolgáltatások tervezése és bevezetése

Bevezetés a szolgáltatások tervezésébe

Szolgáltatások tervezésének lényeges alapelvei

Módszertani összefoglalás

Tanácsaink és javaslataink szolgáltatások tervezéséhez

V.
Adatalapú folyamatfejlesztés I.

A folyamatfejlesztés műszerfala: mutatószámok

Szolgáltatások szervezéselmélete

Adatok statisztikai elemzése a gyakorlatban

Technológiák a folyamatfejlesztés szolgálatában

VI.
Projektmenedzsment

Bevezetés a projektmenedzsmentbe

Professzionális prezentálás

Hatékony megbeszélés

Workshop moderáció

Neked szól
a könyv?

Ha szolgáltatásban dolgozó munkatárs vagy – aki minden nap átéli, hogy azokat amiket csinálnak, lehetne jobban is.

Ha szolgáltatásban dolgozó vezető vagy – aki elégedetlen a hatékonysággal, az akadozó folyamatokkal.

Ha gyártásban dolgozó folyamatfejlesztő/vezető vagy – aki mindig is érezte, hogy a szolgáltató folyamatok sem kevésbé lényegesek, mint a termelési folyamatok, de nem sikerült ilyen irányú tudást szerezni.

Legyél ura a saját működésednek!

Jobban megérted, hogy a véletlenül előforduló hibák valójában nem is véletlenek.
Megtanulod rendszerszinten átlátni a folyamataidat.
Képes leszel értelmezni a folyamataidat és kialakítani megfelelő mutatószámokat.
Megismered a szolgáltatói folyamataid fejlesztéséhez használható legjobb módszereket.
Képes leszel a vevőidet szegmentálni, felmérni az igényeit és együtt dolgozni velük a jobb és hatékonyabb szolgáltatásokért!
Lean szolgáltatásfejlesztés könyv

Hogyan segít a Lean szolgáltatásfejlesztés?

Ha most ezeket tapasztalatod az üzletedben vagy a munkahelyeden

Akkor a könyvben bemutatott módszerekkel ide juthatsz el

Q

Nehezen átlátható folyamatok, és sok időt pazarló tevékenységek

Q

A kollégák egyre frusztráltabbá és feszültebbé válnak

Q

Növekszik a bosszús és csalódott ügyfelek száma

R

Átlátható folyamatok, hatékony és gördülékeny feladatok

R

Lelkesebb, nyugodtabb és elkötelezettebb munkatársak

R

A könnyebben nyújtott jobb szolgáltatások igazán elégedett ügyfeleket jelentenek

Ha most ezeket tapasztalatod az üzletedben vagy a munkahelyeden

Q

Nehezen átlátható folyamatok, és sok időt pazarló tevékenységek

Q

A kollégák egyre frusztráltabbá és feszültebbé válnak

Q

Növekszik a bosszús és csalódott ügyfelek száma

Akkor a könyvben bemutatott módszerekkel ide juthatsz el

R

Átlátható folyamatok, hatékony és gördülékeny feladatok

R

Lelkesebb, nyugodtabb és elkötelezettebb munkatársak

R

A könnyebben nyújtott jobb szolgáltatások igazán elégedett ügyfeleket jelentenek

Ismerd meg a folyamataidat!

Nézzünk bele a tükörbe! A szervezetünk és a partnereink mondják meg, hogy kik vagyunk és milyen hatékonyan működünk. Használd a szolgáltatási folyamatok feltárása kialakított módszereket! Határozd meg a megfelelő mutatószámokat! Tárd fel a folyamatokban lévő problémákat és veszteségeket!

Ismerd meg az ügyfeleidet!

Az ügyfeleid tapasztalatai, érzései, visszajelzései értékes kincsek. Ennek bányászatát és kristálytisztára csiszolását bűn kihagyni. Használd az ügyfélélményt feltérképező módszereket! Találd ki az ügyfelek látens igényeit, és építsd be a rendszeredbe az ügyfél-visszajelzéseket! Működj együtt az ügyfeleiddel!

Az ügyfeleid tapasztalatai, érzései, visszajelzései értékes kincsek. Ennek bányászatát és kristálytisztára csiszolását bűn kihagyni. Használd az ügyfélélményt feltérképező módszereket! Találd ki az ügyfelek látens igényeit, és építsd be a rendszeredbe az ügyfél-visszajelzéseket! Működj együtt az ügyfeleiddel!

Ismerd meg az ügyfeleidet!

Fejleszd a szolgáltatásod!

A konkurenseid is el tudnak érni közepesnél jobb szolgáltatást könnyűszerrel. Az igazi előrelépés a precíz, minőségi szolgáltatáson és rugalmasságon múlik. Oda kell eljutnod, ahol a versenytársad még nem járt! És oda, ahol az ügyfél igény holnap lesz. Aki nem fejlődik, az visszafejlődik. Aki fejleszt, versenyben marad. Használj folyamatfejlesztési módszereket! Tesztelj egyszerűen, gyorsan és sokat! Építsd be a kultúrába a folyamatos fejlesztést!

Olvass bele a könyvbe!

Ehhez hasonló tudás vár 31 fejezeten keresztül, és több, mint 480 oldalon át.

Ha szeretnél nagyobb méretben is beleolvasni, kattints ide, és nagyban megnyílik egy új ablakban a könyv részlete.

Egy egész csapat dolgozott ezen a könyvön

Nem csupán egy szerző szemléletét ismerhetjük meg, de a szerzők különböző nézőpontjai a könyvben is ütköztetésre kerülnek. Így nem egy steril, iskolaszagú könyv az eredmény, hanem egy gyakorlatias, gondolkodást serkentő mű.

5 szakember különböző tapasztalatai

Minden érintett területről annak specialistája osztja meg a tudását és tapasztalatait

Van, aki a lean hazai fáklyavivője

Van, aki a szolgáltatások menedzsmentjében rendelkezik több, mint 20 éves tapasztalattal

Van, aki a fiatalos szemléletet és egyéb kiegészítő extrákat adja a csapatnak

Kik írták neked
ezt a könyvet?

Dévai Zoltán
Dévai Zoltán
szabadúszó
tanácsadó
Ismerd meg Zoltánt!
2000 óta szabadúszó tanácsadó, tréner. Fő érdeklődése az ügyfelek kiszolgálása, a szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettség folyamatos emelése. Ennek következménye, hogy a szolgáltatásmenedzsment és szervezetfejlesztés felé fordult. Elkötelezetten terjeszti a szolgáltatásközpontú logika és a folyamatorientált szervezeti működés elvét.
Fésüs Norbert
Fésüs Norbert
operational excellence és supply chain szakértő
Ismerd meg Norbertet!
2011 óta foglalkozik ellátási láncok és vállalati logisztikai rendszerek fejlesztésével és tervezésével, optimalizálásával, lean szempontú hatékonyságnövelésével. 2014 óta egyetemi oktató és tréner, több száz órányi tapasztalat van már a háta mögött. A hard skillek (lean és logisztika) mellett kiemelten foglalkozik a soft skillek (időgazdálkodás, prezentációtechnika, coaching) tréningjeivel is.
Kosztolányi János
Kosztolányi János
vezető
lean tanácsadó
Ismerd meg Jánost!
János 2001 óta foglalkozik folyamatfejlesztéssel, 2009 óta lean tanácsadóként dolgozik. Magyarországon elsőként 2010-től 2016-ig oktatta a Műegyetemen önálló tárgyként a leant, a BME és a METU lean posztgraduális képzéseinek alapítója. A Műegyetem Kiváló Oktatója. A Lean szótár és az Útmutató a lean gyakorlati alkalmazásához szerzője. Szakmai konferenciák rendszeres előadója.
Kővári Róbert
Kővári Róbert
operational excellence szakértő
Ismerd meg Róbertet!
Szolgáltatásorientált lean szakember 25 éves folyamatmenedzsment, 5 év vezetői ill. projektvezetői tapasztalattal. Szolgáltató vállalatok vállalati stratégiájának és szolgáltató folyamatainak illetve termelő vállalatok belső támogató folyamatainak kialakításával és optimalizálásával foglalkozik. Emellett vezetők és szakértők számára nyújt elsősorban hatékonyság- és eredményességnövelő személyes támogatást (coaching, tanácsadás).
Nika Tamás
Nika Tamás
lean
tanácsadó
Ismerd meg Tamást!
Tamás 2010 óta foglalkozik leannel. Az autógyártáson kívül ellátási láncban, SSC-ben, oktatási folyamatokban, kartongyártásban, szerszámgépgyártásban és elektrotechnikai iparban szerzett tapasztalatot. Az ország legnagyobb logisztikai szakmai szervezetének, az MLBKT-nak a Lean Tagozatát vezeti. A tudásmegosztás elkötelezett híveként a hazai lean szakmai közösség egyik legtöbb szakmai eseményét szervező alakja.

Figyelem!

Ezt a könyvet használni kell,
nem csak elolvasni!

Ha arra számítasz, hogy a könyv elolvasása után 1 nappal megoldódik minden üzleti problémád, akkor csalódni fogsz: ez a könyv természetesen nem mágia, csodaszer, vagy varázspirula, ahogy önmagában maga a lean szemlélet sem az. A lean folyamatfejlesztés olyanoknak való, akik elkötelezetten tudnak dolgozni a jobb működésük, a jobb szolgáltatásukért. És mindezt nemcsak kampányszerűen, hanem folyamatosan.

Ez a könyv abban segít neked, hogy mindennap egy kicsivel jobb legyél. Minden nap lehetőséged legyen észrevenni a mindenhol ott rejlő apró fejlesztési lehetőségeket, meglásd a fejlesztési potenciált egy nem teljesen elégedett ügyfélben és rendszerben tudd kezelni az egyes problémákat és folyamatokat.

Ez folyamatosan hozza meg a hatását, és egyre nagyobb lesz az eredmény. Ha naponta hajlandó vagy az üzleted folyamatainak fejlesztésével foglalkozni, és a megfelelő helyzetekben a megfelelő módszert alkalmazod, akkor egész bizonyosan napról-napra jobban fognak működni a folyamataid, ami jobb eredményeket is jelent!

Ha csak heti 1%-kal növekszik a profitod, akkor az éves szinten 68%! És itt nem áll meg a dolog! A jobb eredmények több lehetőséget és még jobb eredményeket jelenthetnek. Tehát várhatóan a könyvben bemutatott módszerek alkalmazása esetén éves szinten a könyv árának rengetegszeresét fogod visszakapni!

Mennyit ér neked 

... egy el nem vesztett ügyél?

... egy új ügyfél?

... ha lecsökkented felére a kiszolgálási idődet?

... ha tisztában vagy a folyamataiddal?

... az a piaci előny, amit a javuló működésednek köszönhetsz?

Rendeld meg a könyvet!

Bevezető ára: 9900 Ft

A szállítási költséget Magyarországon pedig mi álljuk neked!

Rendelésedet a rendelési űrlap kitöltésével adhatod le. A rendelés további lépéseit a sikeres megrendelés után e-mailben fogjuk megküldeni.

Az első 50 megrendelő ajándék bónuszként az Útmutató a lean gyakorlati alkalmazásához című könyvet, valamint a Lean szótár 7. kiadását is megkapja e-book formájában! (Értéke: 4990 Ft)

A könyv kizárólag banki átutalással fizethető.

Logisztikai partnerünk az iPon.hu.

Rendelési űrlap

Kérjük, add meg a rendeléshez szükséges adatokat!

8 + 1 =

100% garancia!

Vedd meg a Lean szolgáltatásfejlesztést és ha nem győz meg a benne megtalálható szemlélet és módszerek, akkor jelezd nekünk a vásárlástól számított 30 napon belül és mi kérdés nélkül visszafizetjük a könyv árát!

Így gyakorlatilag kockázatmentesen ugorhatsz fejest a folyamataid fejlesztésébe és a működésed magasabb szintre juttatásába!

Vélemények az előző kiadványainkról

(mivel az újat még senki sem olvashatta)

A korábban megjelent Zsebedben a lean füzetek hasznosak voltak a tanulmányaim alatt, sokat forgattam őket. Így könyvbe rendezve még praktikusabban lehet használni, nemcsak tanuláskor, de a termelésben is.

Szabóné Vozár Katalin

Termelési és logisztikai vezető, Felina Hungária Kft.

Közérthető módon, egyszerűen tálalja az alapokat, nagyon hasznos mindenkinek, aki a leannel ismerkedik. Frappáns kiadvány.

Szalay Attila

Vezető, termelési rendszerek / KVP Motor, Audi Hungaria Motor Kft.

A Zsebedben a lean füzetekkel kitárulhat előtted is a lean csodálatos világa. Ez a könyv biztos segítőkezet nyújt a nehéz hétköznapok folyamatszabályozási küzdelmeiben. Az író alapötlete kiváló, így könnyebben és egyszerűbben támaszkodhatunk a füzetekben összefoglalt tudásáradatra.

Grünvald Zoltán, Barna Kornél

Gyártástechnológus, Pénzjegynyomda Zrt.